0

В кошику:

0 шт., 0 $

російськаукраїнський

Огляд квадроцикла CF MOTO X8 HO EPS

зображення квадроцикла CFMOTO X8 HO EPS

 Привіт друзі. Нарешті то в Україні з'явився новий CF MOTO X8 HO EPS.

 Зустрічайте !!!

  Якщо ви дивилися або читали огляд минулого моделі, То напевно зрозуміли, що ця машинка точно не для дитячих ігор. Його норов здатний приборкати тільки міцний мужик. І робився він для хлопців, які не звикли терпіти будь-які обмеження. А CF MOTO X8 HO EPS відрізняється від минулого абсолютно іншою архітектурою і поліпшеним комфортом для водія і пасажира. У ній реалізовані найостанніші технології світу офроуд. Зараз ми на них подивимося і почнемо із зовнішнього вигляду.

  Дизайн розроблений австрійською дизайн студією KISKA, В портфоліо якої є такі бренди як Husqvarna,  KTM   та інші. Перше що помітно це найвища деталізація кузова, величезна кількість накладок, вставок і інших елементів.

З боку простежується силует минулого X8 го, але перед і зад навіть близько не нагадує попередню версію.

фото квадроцикла cfmoto x8 ho з усіх боків

Дизайнери не просто зробили нову зовнішність, вони також збільшили і функціонал. Зверніть увагу, передня і задня платформи квадроцикла CF MOTO X8 HO EPS обладнані роз'ємами для швидкознімними кріплень. Якість пластика і щільність стикування елементів облицювання на найвищому рівні. Оптика всього CFMOTO X8 HO EPS повністю діодний і також з першого погляду зрозуміло, що при її розробці інженери щільно співпрацювали з дизайнерами. Місце пасажира стало комфортніше, ручки тепер травмобезопастние, повністю закриті пластиковими накладками. Для водія виділили трохи більше місця і опустили його сидіння нижче для кращої стійкості.

фото двигуна CFMOTO X8 HO EPS

Заливна горловина в CF MOTO X8 HO EPS знаходиться на лівому крилі, що звичайно полегшує заправку.

 У минулій версії ви пам'ятаєте, що вона стояла в не зовсім зручному місці і заправитися з каністри було проблематично.

 Опори ніг квадрика CF MOTO X8 HO EPS для водія і пасажира - алюмінієві. Кулиса в принципі звичайна, тільки її форма виконана в загальному стилі квадрика. Поруч є розетка на 12 вольт і 2 USB порту.

 На кермі ми бачимо стандартні пульти, перемикач управління лебідкою, механічний паркувальне гальмо задніх коліс з фіксатором і передній гальмівний контур. CF MOTO X8 HO EPS з заводу обладнаний повноцінною захистом рук, яка витримає і жорсткі удари і захистить від вітру.фото органів управління CFMOTO X8 HO EPS

 Приладова панель нова.

 CF MOTOX8 H.O. EPS обладнаний адаптивним підсилювачем керма вже в базовій комплектації.

Двигун CF MOTO X8 HO EPS 

 Мотор зазнав не мало змін, найбільш значущі з них це нова система ГРМ, мотор працює набагато м'якше, пішли звуки детонації на низах і крутиться реально легше.

 фото двигуна CFMOTO X8 HO EPS Правильніше, напевно, сказати, що в CF MOTO X8 HO EPS новий мотор має мало спільного зі своїм попередником. Тепер двигун і трансмісія змащуються різними рідинами. Це рішення продовжує життя і коробці, і самому двигуну. Також дуже грамотно виконана система охолодження моторного масла. замість класичного масляного радіатора, встановлений теплообмінник закритого типу, в якому охолоджуюча рідина знижує температуру масла в магістралі високого тиску до оптимального рівня тобто температура масла дорівнює температурі охлаждайкі.

фото масляного радіатор CFMOTO X8 HO EPS

  Перше-це максимально ефективний спосіб підтримки стабільної температури всіх деталей мотора. Друге - більш безпечний спосіб. Класичні радіатори часто забиваються брудом і перестають справлятися з поставленим завданням.

  Обсяг двигуна в CF MOTO X8 HO EPS все ті ж 800 кубів v подібний 2 х циліндровий 8ми клапанний, але видає вже 65 к.с.. Працює в парі з безступінчатим варіатором з сухим зчепленням від відомої канадської фірми CVTECH.

  Даний варіатор налаштований на максимальну передачу моменту і також на оптимальний контроль зчеплення клонували з трансмісією. Тобто відсутня ймовірність виходу ДВС із зачеплення на крутих спусках. Потужність на редуктори в CF MOTO X8 HOEPS передається через вали із закругленою шліцьовій частиною, дана технологія відмінно показала себе в серії cforce і тепер використовується в даному квадроциклі. Особливістю конструкції є довговічність і безшумність в порівнянні зі звичайними карданними валами. Редуктори також інші. У них врахували побажання власників минулих модифікацій. Виправили проблеми диференціала переднього редуктора і замінили сервопривід. Багато користувачів, готуючи свої X8 випущені до 18 року до жорсткого офроуд, проводили деякі маніпуляції з сателітами і їх осями, тепер цього робити не потрібно.

Ходова частина CF MOTO X8 HO EPS.

 фото нової ходової CFMOTO X8 HO EPS  Почнемо з передньої. Інженери CF MOTO намагаючись збільшити хід підвіски і не втратити в прохідності прийшли до відмінного рішенням, вони Заузе раму в передній частині і змінили геометрію нижнього важеля - тепер він вигнутий, Як наслідок, важіль став довшим на 9 см, відповідно і хід його збільшився. А прохідність не те що не постраждала, а тільки покращилася. Газомаслянние амортизатори теж стали довшими і мають повний набір регулювань, а саме преднатяг, швидкість відбою, швидкість стиснення і підкачка. Гальмо однопоршневою дисковий, шланги з заводу армовані.

Задня підвіска CF MOTO X8 HO EPS взагалі нова, іншого типу. мабуть досвід BRP показав, що поздовжні важелі краще працюю ніж А образні. І це вірне рішення, щоб отримати від амортизатора найкращий ефект, максимальний хід і лінійність переміщення коліс відносно корпусу, потрібно розміщувати пружний і демпфуючий елементи вертикально і в максимальній близькості до осі колеса. Даний тип підвіски якраз і дозволяє реалізувати всі ці моменти. На жаль, я не володію інфою по ходу підвіски, але він явно буде більше, ніж на старій версії. Між важелями встановлений стабілізатор поперечної стійкості, амортизатори природно довше ніж в старому X8. Вони газомаслянние і так само, як і передні мають весь набір регулювань. Гальмівна система, як і передня дискова, але гальмо стоянки вже блокує колеса, а не кардан приводу.

Колісні диски і гума на CF MOTO X8 HO EPS теж нові. Диски тепер на 12 дюймів, а гума на 27. Ця покришка показала хороші результати на cforce 550 і тепер встановлюється на ці квадрік.

У базову комплектацію CF MOTO X8 HO EPS входить фаркоп, розетка для трейлера, функціональні вантажні платформи з роз'ємами для швидкознімними кріплень, алюмінієві фіксатори ніг, легкосплавні диски, захист рук, лебідка, алюмінієва захист пиляків.

квадроцикл cfmoto x8 ho eps на заході фото

Спасибі, що прочитали цю статтю до кінця.